Tjaa

Sjuk jävla ångest månad tack vare www.betsson.com .
Vet inte hur många tusenlappar jag spelat bort den här månaden , 3 totalt ?
Och jag kan säga att det är en ganska stor summa om man jämför med mina inkomster och sånt .
Har heller inte slaggat en enda sekund inatt på grund av dygnsrytmen som är lika fucked som mitt kontoutdrag .
Börjar misstänka gambling problems , men tanken på att slå in den där sköna jävla jackpotdubblingen på nått skit på betsson kittlar värre än tanken på att låta bli liksom . 
Däremot är det nog spelat på ett tag ( har jag sagt ungefär varenda jävla dag i flera flera dagar ) .Anledningen till detta är att jag måste ha råd att bli absolutely fucking shitfaced wasted i helgen så att jag åtminstone har en del roliga stunder den här veckan .
Dessutom har Robban varit ruggigt inaktiv , men oroa er inte , han jobbar på något stor projekt i bloggen som ni kommer märka framöver .
Pz Nigz

Kommentarer
Postat av: Russin

failure? :(

2009-01-06 @ 21:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0