Skön tv

Skön tv dag somfan!
Först nyss var det knubbis slampan Rachel Ray,som inte helt oförutsägbart kvalar in på listan över världens sämsta och mest onödiga upptagningar utav tid,jag önskar henne all AIDS i världen.
Men det är inte det värsta.Det finns en skithög som gör sig förtjänt utav en spark på kuken av en häst och att drabbas av någon obotlig tarmsjukdom.Skithögen jag pratar om är den skalliga douchebagen som är programledare för Full pott på 5an.
Kommer ihåg när robban o jag slackade och kollade på den där skiten och halvt på skojj ringde in till den där skiten för att säga något helt osammanhängande.. fast det mest frustrerande var att dom liksom inte gav någon somhelst respons. Vi ringde kanske 7 gånger och det var samma sak varje gång, "Nu ska vi se om vi kan koppla in dig direkt i tv*2 tusendelars avbrott mellan tv och ordet "Tyvärr gick det inte"* varenda gång samma sak.Om han dör av aids så ska jag pissa på hans grav.

Kommentarer
Postat av: alec

ojdå.. någon tror inte på kärlek :P

2009-01-07 @ 10:48:07
URL: http://alecstar.blogg.se/
Postat av: sandra

vänder du lätt på dygnet?

SVARA PÅ MIN BLOGG !

2009-01-07 @ 12:08:46
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0