Robban



Född: 1990-02-21
Egenskaper: impulsiv, generös , rolig , lojal
Nackdelar: orealistiskt tänkande, stressad, EXTREMT dålig förlorare
Minne: bara från förra veckan så spelade jag, robbans brud och en annan vän poker, vilket ledde till att robban slog handen i bordet i total ilska och skrek diverse könsord och hotade mig med stryk vilket ledde till en betydligt sämre stämning och allt urartade. Med tanke på att robban spelat till sig ungefär 3000 kronor totalt mot mig i poker så kändes det konstigt till utbrottet och den ytterst dåliga sociala hanteringen för tillfället.

Ännu ett jobbigt minne var när vi hade jobbat svart åt min morbror och robban beställer en resa till Spanien innan någon av oss fått pengarna (dock var det en väldigt utdragen process), vilket gjorde att jag fick offra mina egna personliga besparingar som utlånande vilket ledde till irritation och på-gränsen-till-att-mörda-snubben känslan. /Linus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0