Robban: World of Warcraft CV!

Hej!

Jag är en glad Präst på 46 levlar som har min själ-sten i Stormwind.
På fritiden umgås jag mycket med mina vänner inom alliansen, och på sista tiden har det blivit mycket rädande. Jag är en mycet stresstålig Människa som är väldigt aktiv med ett stort tålamod.
Anledningen till att jag valt att söka jobb hos er är främst för att en god vän till mig (som också jobbar inom vården) sa att ni hade en god sammanhållning i gruppen och att ni rekryterade folk.
Jag har jobbat inom vården tidigare som överläkare i 3 månader, hos Kaotiska Wowarna, där jag fick de absolut bästa och mest sällsynta läkar-verktyg en läkare kan få.
Anledningen till min höga frånvaro från min tidigare anställning är att jag inte fick den lön jag förtjänade som överläkare, samt för att de andra läkarna agerade ninjor och stal saker under arbetstid.
Under mina tidigare anställningar har jag lärt mig att man måste vara stresstålig (Man kan inte bara ge upp så fort någon whipar) som läkare. Jag har också lärt mig att man måste vara mycket fingerfärdig för att hålla patienterna vid liv, samt hålla ett öga på de andra läkarna och undersköterskor för att försäkra sig om att de gör sitt jobb.


Jag hade sjukt tråkigt, så jag tänkte dela med mig med hur ett CV för en seriös World of Warcraft guild kan se ut.

Kommentarer
Postat av: Micka

tydliga problem med. xD

2009-01-08 @ 03:18:58
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Linus

hahaha guld fast vi skulle väl lägga upp den här iövermorron rob?

2009-01-08 @ 06:46:15
Postat av: sandra

mjo visserligen är fettisdagen då, men dom kommer redan nu! semlor är det bästa jag vet!

2009-01-08 @ 09:05:11
URL: http://sandraaw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0