Mina nomineringar inom kategorin

Mina nomineringar inom kategorin som jag gick igenom med er nyss är följande :
Patrick Ekwall Motivering : Halvbögig tönt slisk skåningjävel
Jan josefsson Motivering : Jag gillar inte folk som leker gud och vinklar debatter
Kurre lindström Motivering  : Tar Finska hockeylandslaget till VM guld efter final mot sverige 1995 ( Vi glömmer aldrig din fitta )
Anna bookh  Motivering : Allt hon någonsin sagt eller gjort är tillräckligt nog
Martin Timell Motivering : Förmodligen en av dom största skitskallarna och svennebanan humoristerna i modern tid

Kommentarer
Postat av: wonderchild gone bad hairday

Anna Bookh - Har hon någonsin gjort något bra, hon satt väl i någon panel på femman och diskuterade hur vida hon skulle ta den i prutten första dejten ? tänk om hon ens försökt varit med på tjockholmen ? det man minns från henne var väl A B C, okej hon kunde alfabetet. Det roliga vore om man kunde ta hennes värdelösa låtar till SFI och lära nyinflyttade invandrare alfabetet.. Fast då skulle vi ju iofs ha ett nytt ilandsproblem, att var enda mostaff al charoom gå och sjunga a b c. Nej gör sverige en tjänst, klubba henne och använd skinnet till en ny serie Ikea Soffor.. Peace

2009-01-06 @ 12:18:57
Postat av: E

Jag tycker dock Timells bröder är ätte värre...

2009-01-06 @ 22:37:55
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0