Linus



Född: 1990-05-26
Egenskaper: rolig, kreativ, lojal
Nackdelar: kaxig, extremt kort, dryg, mycket otrevlig mot vissa, mycket snack liten verkstad (hemskt förvånad att han fortfarande vill göra den här bloggen tillsammans med mig).
Minne: Det var en varm sommardag 2006, och Linus o jag var på väg hem till mig, jag minns dock inte vart vi hade varit, det förblir ett mysterium, men våran slutdestination var mitt hem, 3km från rosersbergs city. När vi gick där i den stekheta solen på den där ödesliga vägen, törstiga och hungriga så kom jag på att jag hade en coca cola i min påse. En coca cola som jag tidigare köpt för 10kr(?) på Handlarn skulle snart stiga extremt i värde så snart jag visade den för Linus. Så sant som det är sagt så börjar Linus snabbt att köpslå om den coca colan jag hade i påsen. Han sa att han ger mig hela 20kr, jag sa 40. Han kollade på colan och accepterade. När han accepterade det så märkte jag hur törstig stackaren var, och höjde priset till 50. Linus accepterade, och jag höjde. Det hela slutade med att Linus köpte colan för 90 kronor, en coca cola som han slängde lika fort han smakat på den. (Den hade legat i solen i ett x antal timmar).

Ett annat roligt minne var när vi var hemma hoss mig och satt och gjorde ingenting, när Linus frågade hur mycket pengar han skulle få om han drack ur en Grape flaska som stod hoss mig, full med gamla fimpar, snus, vatten(?) och diverse andra trevliga saker. Jag sa att han fick 50kr för besväret, och Linus dum som han är, dricker! Jag vet inte riktigt hur mycket jag skrattade, men mycket var det, men det roliga är att när han druckit och sprungit in på toaletten för att spy så stänger jag in honom och säger att han får komma ut om han dricker en till god klunk ur den heliga grape flaskan, och HAN DRICKER IGEN! Jag förstår verkligen inte varför han var så ivrig att komma UT från toaletten så att han dricker ännu mera. /Robban

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0