Linus : Politisk och religiös ståndpunkt

Eftersom sarkasmen i inläggen inte uppfattas fullt ut och kan leda till allvarliga konfrontationer så skulle jag vilja redogöra en hel del saker med er läsare .
Angående min religiösa tro så tycker jag att ALLA som tror på en gud har blivit mer eller mindre lurade , okej visst att nånting finns men tror man att en gud bestämmer över den här världen år 2009 så är man mer eller mindre hjärntvättad !
Jag tror personligen inte på någonting förrän det är BEVISAT , jag är realist och om gud uppenbarar sig så kommer jag att tro på honom .
Med tanke på våra politiskt snea skämt så vill jag bara framföra att jag inte har någon särskild politisk ståndpunkt , fast än jag vet vad som är rätt .
Anarkism är det RÄTTA alternativet , fast jag stödjer det verkligen inte .
Anarkism är alldeles för jävla jobbigt för att följa och vilket skulle innebära jordens undergång ganska omedelbart även om det är det mest naturliga alternativet .
Hade jag behövt välja mellan vänster eller högerpolitiska budskap hade jag nog ställt mig ungefär där socialdemokraternas ståndpunkt håller sig även om dom har det mest osexiga och svinaktiga kvinnliga språkröret NÅGONSIN .
Nu hoppas jag att ni fått en uppfattning om hur ungefär allt ligger till i mina åsikter ... 


Kommentarer
Postat av: Anonym

soc har inget språkrör

..så lite har jag att göra

2009-01-05 @ 00:35:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0