Kim Jong ILL

aa
Jag kommer ihåg när jag och ett par polare hade skittråkigt och satt på samma sätt som i inlägget under och såg en sak på DISCOVERY !!
Hursomhelst så handlade det om Nordkorea , och det skulle visa sig väldigt lustigt på grund utav deras regim .
Om ni inte visste så heter nordkoreas ledare Kim jong il och är världens kanske ondaste människa ( efter Mr T ).
Folket har inte tillgång till NÅGON SLAGS kommunikation från utsidan utav nordkorea utan lever ständigt i tron på att deras land är det bästa .
Befolkningen i nordkorea hade upptränade 5 åringar i någon dans show som övning och allting hade pågått i åratal för att visa upp , alla visste EXAKT allt dom skulle göra och det väntades besök av president  ILL .
När jag satt och såg den där showen var det kanske det galnaste jag sett , typ som OS ceremonier gånger 10 !
Det roligaste av allt var att Den käre generalen ( som han ALLTID kallas av befolkningen ) inte ens dök upp !
Hur jävla skönt arrogant är inte det ? allt var ju i princip i hans ära och snubben dyker inte upp !! VAD kan vara viktigare att göra i nordkorea just DÅ och just den tiden ? så skönt arrogant och ondsint att alla vi dog utav garv , OCH BEFOLKNINGEN BRYDDE SIG INTE !! DOM BRYDDE SIG VEEERKLIGEN INTE !
Dom har offrat sina liv under press att utföra det där i ära åt Den käre generalen , han anländer inte ens , OCH DOM BRYR SIG INTE ETT JÄVLA SKIT !!
Själv hade jag nog gått lös och spårat totalt och gjort mig av med den där ONDA mannen en gång för alla !
( En annan skön sekvens var när en föredetta diktator i nordkorea hade dött och alla Grupp bölade vid en av statyerna som fanns utplacerade i nordkorea ) .
Ursäkta om det blir lite rörigt men måste ta med en sak till ! ALLT som förknippades med skoj hade även en bild av Kim jong il bredvid , Som exempel säger vi att om det hade funnits ett nöjesfält så hade hans ansikte varit på varenda liten attraktion , det fanns liksom ett enormt flyg monument MITT I BUSHEN som var en avbildning av Kim jong il så att man kunde se det om man flög över !


Kommentarer
Postat av: victor

Med tanke på kläderna på denna bild så skulle han lika gärna vara en gnällig gubbe på konsum som går lite försakta och har Robin Hood-frilla. Jag tycker inte att det passar till omgivningen.. Speciellt inte häller med tanke på hans position. Lite kul är det.

2009-01-05 @ 23:09:14
Postat av: Anonym

Haha! Det är kul också att killen till vänster och killen ovanför 'Den käre generalen' håller i en kikare respektive ett vapen. För att säga: haha kolla vad vi har i Nordkorea!

2009-01-05 @ 23:12:15
Postat av: victor

Haha! Det är kul också att killen till vänster och killen ovanför 'Den käre generalen' håller i en kikare respektive ett vapen. För att säga: haha kolla vad vi har i Nordkorea!

2009-01-05 @ 23:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0