Josef Fritzl



Alltså, jag kan erkänna att han är en ond människa, men är han inte lite utav motsvarigheten till indiana jones skurken blandat med james bond? Skulle james bond kunna bygga nya lönndörrar så satsiga att knappt polisen vet vilka lönnvägar som finns där inne i fritzls mansion? Wouldn't fucking think so, det krävs nämligen ett mastermind utan dess like för att kunna undangömma alla hundratals ton utav betong som fritzl gjorde, och att hans kärring inte fått reda på en enda grej? Hur galet är inte det? Hur i helvete skulle han kunna undgå att få ett byggnadspris, ärligt talat? När jag ser hans byggen så tänker jag direkt på alla farliga dörrar indiana jones går igenom, ungefär sådanna med spikar i väggarna och golvet fullt utav kungs kobror och endast en lian kan ta dig vidare, tänker jag och skrattar för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0