Hur skönt vore det inte gott folk ?

Hur skönt vore det inte om någon framtida legend på bästa sändningstid spelade något annat än livin' on a prayer för 20e gången den här säsongen och drog av nån RIKTIG rockklassiker , tillexempel kanske en gammal iggy pop låt ?

Rich bitch eller cock in my pocket liksom ? såg däremot inte körslaget på grund av att jag hade viktigare händelser för mig ( vilket skulle kunna vara vadsomhelst egentligen ) men jag kan slå vad om att dom inte spelade varken God save the queen , Cock in my pocket , Cocksucker blues eller Rich bitch under körslaget , hade varit något att bita i va, gott folk ?
Dessutom fick jag reda på av någon insatt ( tydligen ) att en idol deltagare vägrade spela deras skitmusik och ville spela en riktig rocklåt istället , konsekvensen blev utröstning utan pardon . Så folket har väl visat ordentligt hur dom vill att musikbranschen ska sjunka !
Gjorde en research och av att dömma så är (som alltid ) alla olika tillställningar i svensk underhållnings-tv ledd utav dåligt underhållnings material personligt sett . Vore däremot skönt att se nån dra av Were only in it for the drugs .Haha
I feel allright !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0