CBS 60 minutes

Jag kunde inte sova inatt så jag slacker zappade tvn till dess nästintill bristande gräns , ända fram tills jag bestämmde mig för att kolla på 60 minutes på 4an . Har sett det förr vid liknande tillfällen och det är verkligen en man där som går mig totalt på nerverna .
Den snåla Mickey Rourke som alltid pratar i slutet !
För er som inte sett det förut så ska han hitta ett ämne och klaga på efter varje avsnitt och det verkar verkligen som om hans idéer börjat ta slut .
Igår diskuterade han bland annat hur ovärt det var att gå på baseboll matcher !
SNÅLA JÄVLA GUBBJÄVEL tänkte jag för mig själv och kastade nästintill tv dosan mot tvn i raseri .
Den gamla slitna säckiga alzheimer patienten sitter utan tvekan på en inkomst som gör han ekonomiskt oberoende , därför undrar jag hur mycket han egentligen bryr sig om all skit han pladdrar om . Tillexempel kommer jag ihåg att han pratade om varför dyra klockor var onödiga , han förstår verkligen inte att klockor är classy shiiz och påpekade att hans klocka för 5 dollar fungerar längre.
Antingen är han jävligt arg eller jävligt otroligt jävla snål .
Går och tar en cigarett är nästan för arg för att fortsätta ämnet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0