Asshole of the Week Award



Veckans största skithög framröstad utav haa juryn är den syr attacks skadade bögkrönikören Anders Nunstedt som sågar alla riktiga rock band.

Händelse: Under min vistelse på festivalen Peace and love hade jag och mina vänner sett fram emot att se det gamla legendariska punkbandet Sex pistols. Vi såg konserten och det var en riktig upplevelse i sann rock anda Det tyckte däremot inte Anders Nunstedt som gav konserten det sämsta möjliga betyg, en korsad geting.
Hade jag personligen råkat stöta på honom på stan någon dag så skulle han kunna räkna med en ordentlig konfrontation och utskällning.

Kommentarer
Postat av: Nina

tack detsamma!

2009-01-02 @ 22:27:54
URL: http://modesida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0